DI e-commerce

Digital fremdrift med mennesket og teknologien i centrum
Udfordring

I spændingsfeltet mellem tempo, tradition og transformation

Dansk Industri ønskede at løfte deres E-commerce-indsats til et nyt niveau. Ikke blot gennem teknisk viden, men ved at engagere e-commerce-ansvarlige i hele Danmark i en fælles forståelse for, hvordan ecommerce udvikler sig. Kunstig intelligens, automatisering, nye logistiksystemer og den grønne omstilling ændrer spillereglerne – men mange virksomheder mangler overblik og konkrete værktøjer. Udfordringen var at gøre kompleks viden tilgængelig og relevant for e-commerce-ansvarlige, der opererer i en travl hverdag med fokus på drift og vækst.

Løsning

E-commerce bliver konkret og menneskelig

I tæt samarbejde udviklede FELT sammen med holdet i DI ecommerce et caseunivers, der forbandt DI’s faglige tyngde med målgruppens praksis. Gennem en serie videoer satte vi spotlight på aktuelle emner som AI, datadreven forretning, bæredygtige systemer og digital infrastruktur – altid formidlet med fokus på de mennesker, der skal føre teknologierne ud i livet. Vi interviewede både eksperter og e-commerce-ledere, og skabte et visuelt stærkt format, som DI nu bruger til at engagere og understøtte deres medlemmer med opdateret viden og konkret inspiration.

"