DI e-commerce

Digital fremdrift med mennesket og teknologien i centrum
Udfordring

I spændingsfeltet mellem tempo, tradition og transformation

Dansk Industri ønskede at løfte deres e-commerce-indsats til et nyt niveau. Ikke blot gennem teknisk viden, men ved at engagere virksomheder med e-commerce i hele Danmark i en fælles forståelse for, hvordan ecommerce udvikler sig. Kunstig intelligens, automatisering, nye logistiksystemer og den grønne omstilling ændrer spillereglerne – men mange virksomheder mangler overblik og konkrete værktøjer. Udfordringen var at gøre kompleks viden tilgængelig og relevant for e-commerce-ansvarlige, der opererer i en travl hverdag med fokus på drift og vækst.

Løsning

E-commerce bliver konkret og menneskelig

I tæt samarbejde udviklede FELT sammen med holdet i DI ecommerce et videocase-univers, der forbandt DI’s faglige tyngde med målgruppens praksis. Gennem en serie videoer sætter vi spotlight på aktuelle emner som AI, datadreven forretning, bæredygtige systemer og digital infrastruktur – altid formidlet med fokus på de mennesker, der skal føre teknologierne ud i livet. Vi interviewede både tekniske eksperter og e-commerce-ledere, og skabte et visuelt stærkt format, som DI nu bruger til at engagere og understøtte deres medlemmer med opdateret viden og konkret inspiration.

Kontakt
Jens Sejer Greve
Visuel Antropolog
Kontakt Os
Christian Pauli Bro
Visuel Antropolog
"

Det er en stor fornøjelse at arbejde med Felt. Der bliver altid leveret til tiden, taget ejerskab for opgaven, vist initiativ og vigtigst af alt, vores medlemmer føler sig godt behandlet, når videoholdet kommer på besøg. Jeg kan kun give mine bedste anbefalinger.

Mie Bilberg, Chefkonsulent og ansvarlig for e-commerce, Dansk Industri